poniedziałek, 12 października 2015

"Siostrunie" i...tajemniczy Bronek w Cieszynie!


Końcówka tygodnia okazała się być dla mnie bardzo pracowita.
W piątek, 9 października wybrałam się do Teatru im. Adama Mickiewicza w Cieszynie, aby przeprowadzić dwa wywiady po pierwszym spektaklu "Siotrunie". Pojawiłam się na miejscu nieco wcześniej, dlatego weszłam od tyłu, ze strony wejścia dla pracowników, tak, jak mam w zwyczaju, kiedy mam się stawić między spektaklami. Oprócz zawsze miłych i otwartych osób z portiernii, zobaczyłam także czekającego w Teatrze...Pieska. Był cudowny! Nie mamy zdjęcia, bo podobno nie lubi się fotografować. Jak się okazało, Bronek, (bo tak ma na imię), to Piesek jednej z aktorek, grających w spektaklu - przesympatycznej Pani Eli Romanowskiej, którą z tego miejsca bardzo serdecznie pozdrawiam i dziękuję za pamiątkowe zdjęcie i autograf.

Tym razem porozmawiałam z Panią Anną Dereszowską oraz Panią Jolą Fraszyńską.


(Ja z Panią Jolą) - nawet nie wiem, kto nam zrobił zdjęcie...nie pamiętam:)).


Serdecznie dziękuję i mam nadzieję, że na dniach będę mogła podzielić się efektem końcowym tych dwu rozmów.

Zapewniam, że jeszcze w tym miesiącu przeprowadzę kolejne rozmowy.

18 października - Kuba Badach

23 października - Wojciech Malajkat

Oraz...w listopadzie...CEZARY PAZURA!

MARZENIA FAKTEM się stają.

Mariola Morcinková

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz