poniedziałek, 5 października 2015

"PLNÉ MISKY WHISKAS" - "PEŁNE MISKI WHISKAS"

Zastanawiam się, czy wszyscy z Was wiedzą, że wczoraj swoje święto obchodziły wszystkie Zwierzaki na CAŁYM świecie? :)

Ja, zainspirowana osobami, kóre podziwiam najbardziej, wspierającymi Zwierzęta w potrzebie, spędziłam ten czas szczególnie...

O co chodzi?

Kilka dni temu, w jednym z hypermarketów w moim mieście, zaczęły pojawiać się informacje o ZBIÓRCE KARMY na potrzeby Piesków jednego z miejskich schronisk. Pierwsza myśl, jaka przyszła mi do głowy kiedy o tym przeczytałam, była prostą drogą od słów, do czynów. Zadzwoniłam do schroniska z zapytaniem, czy w dniu 4 października mogłabym pojawić się w hypermarkecie jako WOLONTARIUSZKA. Zaoferowałam pomoc przy zbiórce. Mój spontaniczny pomysł spotkał się z poparciem i entuzjastyczną reakcją ze strony dyrekcji schroniska, a co za tym idzie, otrzymałam wczoraj koszulkę z logo schroniska, kilka ulotek i instrukcję, co powinnam robić.

Zadaniem całego naszego TEAMU było oczywiście zebranie dużej ilości KARMY na ZIMĘ dla PODOPIECZNYCH schroniska w Dětmarovicích. W Dětmarovicích jest obecnie ok. 40 podopiecznych czworonogów. Ilość maksymalna to 50 Psiaków.

Jak mi poszło?

Myślę, że poszło mi całkiem, całkiem i mam nadzieję, że sprawdziłam się w roli wolontariuszki. Przy najbliższej okazji chętnie to powtórzę, a za kilka dni zabieram znajomych i idziemy wyprowadzać Pieski na spacery. To Pieski z tego samego schroniska.

Kilka słów na koniec wpisu. 

Podziękowania dla ÚTULEK DĚTMAROVICE za ciepłe przyjęcie w szeregach wolontariatu oraz  dla wszystkich klientów OC KARVINÁ (ALBERT), którzy wrzucili KARMĘ do schronisowych koszyków lub wsparli inicjatywę zakupem naszych małych, reklamowych pamiątek.

Dzięki Wam spędziłam cudowny czas!

Mariola Morcinková

(Plakat promujący "Plné misky")

Zauważcie...kość/ długopis :) jedna z wielu rzeczy, którą można było zakupić na naszym stoisku



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz