poniedziałek, 9 listopada 2015

Zaproszenie: Audycja Marioli w OMG Bydgoszcz - "Halo, OMG" - 10 listopada 2015, godz. 21.00

Kochani!

Wracam do Radia OMG. Emisja mojej audycji  - "Halo, OMG" już jutro o godz. 21!
Nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że to, co dla Was przygotowałam Wam się spodoba.
Dużo dobrej muzyki,  a także dwa wywiady.

Porozmawiam z wokalistą projektu KOLOROFONIA, Michałem Kisielewskim.

Druga rozmowa dotyczyć będzie akcji "Dzień Dawcy Szpiku", kóry w Bydgoszczy odbędzie się 22 listopada. Kilka pytań w tej kwestii zadałam pomysłodawczyni całej akcji - Monice.  Głównym celem będzie znalezienie dawców dla 14-letniej Kamili Makowskiej i Pani Reginy. Porozmawiałam ostatnio z Kamilą, dlatego polecam Wam Wywiad z Kamilą Makowską.

(Fot. Jola Witoszek Photography)


Zapraszam Was bardzo serdecznie do słuchania mnie jutro od 21.00 :)
Zapraszam w imieniu swoim, całej redakcji oraz gości, których przepytam.

Jutro, godz. 21.00 www.omgradio.bydgoszcz.pl

Pozdrawiam i do usłyszenia! :)

Mariola


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz