piątek, 4 grudnia 2015

Moje spotkanie z Olgą Bończyk, 4 grudnia 2015

Dzisiejsze popołudnie spędziłam oczekując w Teatrze im. Adama Mickiewicza w Cieszynie, na przyjazd artystów z okazji koncertu "Gwiazdo świeć, kolędo leć", albowiem moim dzisiejszym zadaniem było przeprowadzenie wywiadu z jedną z moich ulubionych aktorek, Panią Olgą Bończyk.
O tyle był to ważny dla mnie wywiad, ponieważ robiłam kiedyś wywiad mailowy z Panią Olgą. Bardzo chciałam poznać Ją osobiście, dzisiaj to się spełniło. Jest mi bardzo miło z tego powodu!
Było świetnie. Dziękuję!

Dla przypomnienia Wywiad z Olgą Bończyk (2013)


(Fot. Ja z Panią Olgą, 4 grudnia 2015)


Rozmawiałyśmy o magii ciszy i Świąt, ale także o najnowszych  planach...
Publikacja wkrótce. Dam Wam znać.

Miłego wieczoru :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz