wtorek, 1 grudnia 2015

HECA 2015: Cezary Pazura w Cieszynie, 28 listopada 2015

W dniu 28 listopada, przy okazji występów kabaretowych "HECA 2015" w Cieszynie, spełniło się jedno z moich największych marzeń na tle zawodowym.

W tym dniu miałam ogromną przyjemność przeprowadzenia wywiadu z Aktorem, którego podziwiam od moich najmłodszych lat. Wychowałam się na serialu "13 posterunek", uwielbiam skecz "List do matki". 

Pewnie niektórzy z Was wiedzą już, z kim spotkałam się w Cieszynie.
 
Tak! Moim gościem był Pan Cezary Pazura. W sobotni wieczór towarzyszyły mi ogromne emocje, aż dziwię się, że nie zaniemówiłam, ale przyznam, że chwilami, byłam tego bardzo bliska:) Zdawałam sobie sprawę, jak wielki ARTYSTA dał namówić się na rozmowę ze mną.

Już nie mogę się doczekać momentu publikacji na www.24.pl

Chciałabym z tego miejsca bardzo serdecznie podziękować Siostrze mojej koleżanki, Sylwii - Agnieszce za cudowny czas spędzony w Cieszynie i zdjęcia.

Fotorelacja z tego dnia.


Fot. Agnieszka Zmełty - zdjęcie pamiątkowe z Panem Cezarym Pazurą


Fot. Archiwum prywatne


Fot. Agnieszka Zmełty - zdjęcie pamiątkowe z Panem Grzegorzem Halamą



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz