sobota, 23 kwietnia 2016

Jastrzębie - Zdrój: Spotkanie z Agatą Załęcką (15 kwietnia 2016)

Kochani.
Jak niektórzy z Was wiedzą, jestem ogromną fanką serialu "Na sygnale", dlatego też spotkanie, które miało miejsce tydzień temu, sprawiło mi tak wiele radości i przyjemności.
W Jastrzębiu - Zdroju, gdzie wystawiany był spektakl "Andropauza 2" spotkałam się z Agatą Załęcką, z którą pierwszą rozmowę przeprowadziłam mailowo w 2015 roku.
Było to bardzo miłe spotkanie. Rozmawiałyśmy o Teatrze, ale także sukcesie serialu. Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy.

Podziękowania dla produkcji serialu "Na sygnale" za pomoc w nawiązaniu kontaktu z aktorką oraz dla Pani Agaty za spotkanie, zdjęcia i poświęcony czas.

Zapraszam do lektury.

Wywiad z Agatą Załęcką Jastrzębie 2016


(Fot. Agata Załęcka)


(Fot. Agata Załęcka)


"A czasem wywiad ląduje na głównej..."

(Fot. Archiwum prywatne Marioli Morcinkové)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz